Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Alleen het toiletgebouw verdient een facelift.

Alleen het toiletgebouw verdient een facelift.

Door Marvin 19 minuten geleden
Ervaring bewezen op 09/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Vriendelijk personeel, mooie camping en een top natuurgebied.

Vriendelijk personeel, mooie camping en een top natuurgebied.

Door Johan 6 uur geleden
Ervaring bewezen op 09/05/2024

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Mooie plek, nette accomodatie met prachtig uitzicht!

Mooie plek, nette accomodatie met prachtig uitzicht!

Door Yvon 9 uur geleden

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

In zijn geheel waren wij tevreden. De stacarevan was bovenverwachting goed en het uitzicht was top. De korte wandeling naar het strand was helemaal top

Door Marvin 12 uur geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Aardig personeel, schone en nette camping. Animatie voor kinderen. Ontzettend leuk restaurant met terras.

Door Flore 13 uur geleden

Nette accomodatie

Prima stacaravan. Erg schoon. Alles wel erg op elkaar gepropt.

Door Peter 13 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fantastische verwelkoming aan de slagboom. Gezellige camping met mooie plaatsen. Prima sanitair maar water in de douches meestal te koud. Vind de toeslag voor plaatsen bij elkaar erg hoog.

Door Jos 14 uur geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Géén comfortabele vakantie.

Géén comfortabele vakantie.

Door Patrick 14 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie en uitstekend georganiseerde camping met bijzonder vriendelijk en klantgericht personeel.

Door Albert 19 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne vakantie gehad, de camping biedt alles wat je nodig hebt.

Fijne vakantie gehad, de camping biedt alles wat je nodig hebt.

Door Ilona 20 uur geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Het is een prachtige camping, super veel animatie, fijne sportschool en mooi zwembad. Maar het toiletgebouw kan echt niet meer. Echt heel erg oud allemaal én we hebben alleen maar ijskoudwater gehad.

Door Brigittr 20 uur geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Het was prima dichtbij het station naar Parijs

Het was prima, alleen kon onze auto niet naast het chalet staan omdat de helling te stijl was

Door Maddy 21 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie en goed onderhouden camping waar veel te doen is in de omgeving maar op de camping zelf ook voldoende aanbod voor de kinderen. Erg plezierige week gehad en we komen zeker nog eens terug.

Door Claudia 21 uur geleden

Mooie camping

Mooie camping

Door Michiel 21 uur geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Fijne camping als perfecte uitvals basis voor een paar dagen Parijs.

Fijne camping als perfecte uitvals basis voor een paar dagen Parijs.

Door Peter 21 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne camping! Mooi zwembad, genoeg ruimte voor de kinderen om buiten te spelen. Erg vriendelijk personeel! Mooi met het riviertje, fijn winkeltje, wel erg prijzig en geen grote supermarkt om de hoek.

Door Stefanie 22 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie, grote en schone camping in een prachtige omgeving.

Mooie, grote en schone camping in een prachtige omgeving.

Door Martine 22 uur geleden