Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Veel regen met slechte afwatering, als gevolg werden de plekken ontzettend modderig en kwam alles vast te staan in die modder. Het is jammer dat het personeel ook niet even komt checken of het kamperen in die vreselijke regen wel luikt.

Door Dennis 6 dagen geleden

Camping Sandaya Soustons Village Soustons

Vriendelijk personeel, schone camping, rustig gelegen.

Vriendelijk personeel, schone camping, rustig gelegen.

Door Carla 6 dagen geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Fantastische camping, sanitair werd prima schoon gemaakt, restaurant medewerkers waren vriendelijk en de bediening was gezellig. Supermarkt heeft een groot assortiment. En het zwembad is veilig door de attente bewakers

Door Han 6 dagen geleden

Door Han 6 dagen geleden

Camping Sandaya La Grande Côte La Barre-de-Monts

Door Catharina 6 dagen geleden

Camping Sandaya Le Littoral Talmont-Saint-Hilaire

fijne camping met voor ieder wat te doen. Mooi binnen en buitenzwembad

Mooie nieuwe accomodaties fijne camping met voor ieder wat te doen. Mooi binnen en buitenzwembad

Door Peter 6 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Goede camping in een mooie streek.Alleen jammer dat de camping plaatsen een slechte afwatering heeft. Het water bleef te lang staan als het regent. En dat is jammer je krijg dan een blubber boel.

Door Jacobus 6 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Leuke camping met vriendelijke mensen, maar het afwateringssysteem laat te wensen over. Bij regen ve

Leuke camping met vriendelijke mensen, maar het afwateringssysteem laat te wensen over. Bij een regenbui verandert het kampeerterrein in een enorme modderpoel met vervelende gevolgen van dien, wat voor mij toch wel een groot minpunt is.

Door Yassin 6 dagen geleden

Prima, gezellig verblijf!

Prima, gezellig verblijf!

Door Sharon 6 dagen geleden

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Heerlijk genoten. Les alicourts is een prachtige camping!

Heerlijk genoten. Les alicourts is een prachtige camping!

Door Dennis 6 dagen geleden

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Door Hendrik 6 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

De bungalow/caravan was, zoals wij gewend zijn, goed en netjes. Het was alleen jammer dat het restaurant op maandag en dinsdag gesloten was. De pizzahut was voor ons geen optie. In Rochefort heerlijk gegeten.

Door Jaap 6 dagen geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Het was een mooie caravan op plaats F23 maar totaal geen zon in het voorjaar, plaats erg klein konden de ligstoel niet gebruiken op de plasts

Door Gertrud 6 dagen geleden

Door Gertrud 6 dagen geleden

Mooie camping

Mooie camping. Ruime plekken en schoon mooi sanitair.

Door Cornelis 6 dagen geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Leuke camping, mooie premium cottage en goed restaurant. We waren in de meivakantie en de snackbar was nog niet open. Voor ons geen probleem

Door Ronald 6 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Prima verblijf, dicht bij het centrum van Parijs. Prima shop en restaurant.

Prima verblijf, dicht bij het centrum van Parijs. Prima shop en restaurant.

Door Wilco 6 dagen geleden