Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Soulac Plage Soulac-sur-Mer

Enorm genoten van ons verblijf. We hadden een huisje aan het water. We hebben elke dag genoten van het prachtige uitzicht van de zee. Verder is het stukje zand met lounge stoelen om de hoek wat een leuke afwisseling is. Het dorpje was leuk om een dagje naar toe te gaan, verder weinig te doen in de buurt. Het restaurant was niet top. Het waren magnetron maaltijden. Daarna zelf gekookt wat veel leuker en fijner was. Het zwembad was ook top, buiten wel te koud in het laag seizoen. We gaan hier sowieso nog eens heen!

Door Danniek 1 week geleden

Camping la Barque

Het park en de accomodaties zijn goed maar biedt niet veel voor gezinnen met opgroeiende kinderen. Het personeel is uiterst vriendelijk en de service die zijn bieden niets op aan te merken. Wij hebben er een goed verblijf achter de rug met in de ruime omtrek is er veel te doen en beleven om er op uit te gaan.

Door Jeroen 1 week geleden

Zeer nette camping. Behulpzaam personeel. Mooi zwembad

Zeer nette camping. Behulpzaam personeel. Mooi zwembad

Door Denise 1 week geleden

Mooie en nette camping

Schone camping, goed onderhouden en lekker veel bomen/schaduw. Er lopen dagelijks tuinmannen rond om het complex netjes te houden. Wij zijn nu drie keer op deze camping geweest. De caravan was dit jaar in een iets mindere staat dan de voorgaande keren, maar na aangeven werd dit meteen verholpen. Heel netjes! In het voorjaar geen volle camping. Het is dan voor ons precies goed. Geen overlast tot laat. Geen vol zwembad. Geen wachttijden etc. De kinderen vermaakte zich heel erg goed op het sportveld. Enige minpunt voor ons was het eten op de camping. Het restaurant en afhaal voldeed niet aan de verwachtingen. Prijs/kwaliteit was niet in verhouding en na aangeven werd niets gedaan met de feedback/klacht. Voor ons zou dit geen reden om niet meer terug te komen. Maar wel om de restaurants in de buurt te ontdekken.

Door Marijke 1 week geleden

Klacht ingediend

Door Brenda 1 week geleden
Ervaring bewezen op 03/05/2024

Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Fijn verblijf gehad op een prachtige camping, schoon chalet en heel vriendelijk personeel.

Door Paul 1 week geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie en leuke camping zwembad is erg mooi maar niet goed schoon. Dat mag echt beter vooral de kleedruimtes

Door Reon 1 week geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Prachtig park. Alles netjes geregeld. Als ik dan toch ergens feedback op moet geven dan zou ik het a

Prachtig park. Alles netjes geregeld. Als ik dan toch ergens feedback op moet geven (maar dit is zoeken..) dan zou ik het afwerk niveau van de keuken en badkamer noemen. Ook de bank was niet heel comfortabel. We zaten in een Suite cottage.

Door Hans 1 week geleden

Déçu vidange camping-car boucher et piscine chauffer mais froide

Déçu vidange camping-car boucher et piscine chauffer mais froide

Door Romain 1 week geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne week gehad. Nette schone camping. Mooie omgeving en genoeg te doen zowel op als om de camping. Het zwemwater mag wat warmer en de douches wat kouder. Verder echt super!!

Door Nathalie 1 week geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

De standaard was niet goed genoeg voor een 5 sterren camping

De standaard was niet goed genoeg voor een 5 sterren camping

Door Celine 1 week geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Appartement was comfortabel en complex mooi. Wel was het zwembadwater van de residence vrij koud. De tip zou zijn deze meer te verwarmen

Door Patrick 1 week geleden
Ervaring bewezen op 20/04/2024

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Leuke en nette camping met alle faciliteiten en zeer vriendelijk personeel

Leuke en nette camping met alle faciliteiten en zeer vriendelijk personeel

Door Hendrik R. 1 week geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Prima camping, goede voorzieningen en allemaal dichtbij. Vooral de paadjes tussendoor zijn handig om snel bij sanitair te kunnen komen.

Door Sebastian 1 week geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Uitzicht op de Seine is uitzicht op struiken. Animatie was niet echt actief en de jacuzzi was bijna de gehele tijd buiten werking. Aardige mensen verder en een prima uitvalsbasis om parijs te bezoeken, maar zou er niet nog eens naartoe gaan.

Door Maarten 1 week geleden