Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Rare beroepsvraag

Veel te druk

Door Anouska 1 dag geleden
Ervaring bewezen op 18/05/2024

Niet tot rust gekomen

Wij werden geplaatst op een veld(nr276) waar ook een groepsverblijf was gereserveerd voor een aantal gezinnen met 15 kleine kinderen. Kan u vermelden dat wij weinig ontspanning hebben gehad. Melding gemaakt maar hadden geen andere plek voor ons. Kregen ook ons geld niet terug. Dus uit ellende eerder naar huis. Wifi was niet te gebruiken, geen ontvangst.

Door William 2 dagen geleden
Ervaring bewezen op 17/05/2024

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Water zwembad was niet verwarmd terwijl dit wel zou moeten zijn. Douche water in camper was koud, dit hebben wij doorgegeven maar kon niet verholpen worden. Erg jammer dit is eerste keer dat we het negatief bevonden hebben.

Door Justin 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 16/05/2024

Camping la Barque

Meeste toiletten afgesloten. Kleine toilethokker, s avonds zonder verlichting. Mini zwembad. Langs d

Meeste toiletten afgesloten. Kleine verouderde toilethokken, s avonds zonder verlichting. Mini zwembad, term aquaparc onwaardig. Langs drukke weg. Gras niet gemaaid. Dame bij receptie vriendelijk en behulpzaam.

Door Klaas 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 07/05/2024

Massaal en onpersoonlijk

Massaal en onpersoonlijk. Vanuit de camping niet direct op mooie wandelroutes. Wel een prachtig zwembad.

Door Christian 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 04/05/2024

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Veel meer verwacht van een 4 sterren accommodatie. Sanitaire was vies, kranen zijn niet goed vastgemaakt, zeepdispenser altijd leeg, speelruimtes zijn beperkt, zwembad douch+ ruimte zijn vies en klein, schoonmaak medewerkers zijn onvriendelijk en spreken geen verstaanbare taal. Het regende, nou dat kan maar we zijn met ons tent door de grond gaan zakken. Als je zo?n park hebt, dien je wel als eigenaar de juiste maatregelen te nemen. Wij moesten zelf met de medewerkers een hele middag het water leegpompen. Auto zijn vast te komen zitten door se modder. Grond is totaal niet goed onderhouden.

Door Arwa 5 dagen geleden
Ervaring bewezen op 14/05/2024

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Helaas voor ons de laatste keer. Accomodatie was slecht schoongemaakt, en had meerdere gebreken. Tve

Helaas voor ons de laatste keer. Accomodatie was slecht schoongemaakt, en had meerdere gebreken. Tevens gelijk aangegeven bij de receptie maar we verbleven maar voor 3 dagen dus niks ter plekke geregeld. Mini disco begint al om 19.00 uur wat best vroeg is ivm etenstijd. Tevens iedere avond last gehad van een irritante pieptoon die je over de gehele camping hoort.

Door Nathalie 6 dagen geleden

Door Celine 1 week geleden
Ervaring bewezen op 12/05/2024

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Ontvangst kan echt beter

De aanmelding duurde veel te lang. Er moesten eerst 3 mensen kijken of er plaats was voor 3 nachten met onze camper. Vervolgens kregen we na 3 kwartier een plaats en moesten we elke volgende dag weer terug naar de receptie. De laatste dag werden we s avonds tijdens het eten gebeld dat we de camper toch nog op een andere plek moesten zetten. We kwamen bijna verzakt in de natte ondergrond en zijn uiteindelijk vertrokken.

Door Leonardus 1 week geleden
Ervaring bewezen op 29/04/2024

Camping Sandaya Plein Air des Chênes Clapiers

Matig

Matig

Door Wouter 1 week geleden
Ervaring bewezen op 07/05/2024

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Vervelend dat ik niet voor 1 nacht mocht blijven en vervelend dat men bij de receptie niet wist dat de rer niet reed en dat je de trein kon nemen.

Door Argen 1 week geleden
Ervaring bewezen op 26/04/2024

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Niet 5 sterren waard

De caravan was waardeloos. Vies, en elke dag viel de stroom wel een paar keer uit. Waardoor er bij het ontbijt geen gebakken ei of koffie of thee was. Ook de camping algemeen is het echt geen 5 sterren waard. Gas was nog niet aangesloten en de supermarkt had alleen stokbrood in de ochtend. Restaurant was op zich goed te eten. Alleen de hygiëne en aankleding kan echt beter.

Door Ilske 1 week geleden
Ervaring bewezen op 06/05/2024

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

We zitten inmiddels de hele middag met de hele straat (wij hebben nummer 31 met prive sanitair) zonder stroom= koelkast werkt niet = geen warm water en niemand die wat komt vertellen en binnen een half uur opgelost is ook al weer even voorbij.

Door Marcel 2 weken geleden
Ervaring bewezen op 01/05/2024

Camping Sandaya Soulac Plage Soulac-sur-Mer

Vuile bungalow

Onze bungalow was bij aankomst niet proper. We hebben bovendien verschillende vuile handdoeken ontvangen en ook sommige lakens waren vol met plekken. Er waren vele vuile borden en bestek. Het toiletpapier dat je in het starterspakket ontvangt was nat geweest en niet bruikbaar. De terrasstoelen waren niet proper gemaakt en sommige vol met roest.

Door Magali 1 maand geleden
Ervaring bewezen op 18/04/2024

Camping Sandaya Plein Air des Chênes Clapiers

Wij verwachten meer van Sandaya!

Het park was maar net open waardoor niet alles operationeel was. Op de website stond nochtans wat we konden verwachten in het laagseizoen, en waar we dus voor betaalden.

Door Tom 1 maand geleden
Ervaring bewezen op 15/04/2024

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Voor verbetering vatbaar.

Niet klantvriendelijk en oplossingsgericht, zowel bij aankomst als bij vertrek.

Door Peter 1 maand geleden
Ervaring bewezen op 15/04/2024