Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Alles in orde

Alles in orde

Door geert.nadine 12 uur geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Een aanrader in België!

Het is een heel net park met mooie chalets en ruimte voor kamperen met eigen kampeermiddelen. Er stroomt een leuk beekje langs de camping waar je met je netje kleine visjes kunt vangen. Het zwembad is geschikt voor warme en koude dagen. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Persoonlijk vinden wij de campingwinkel erg duur en het assortiment is niet groot. Gelukkig zijn er genoeg supermarkten in de buurt. We hebben een mooie vakantie gehad. Een aanrader in België!

Door Loes 13 uur geleden
Ervaring bewezen op 04/05/2024

Door Ros 15 uur geleden

Door Ros 15 uur geleden

Camping Sandaya Escale Saint-Gilles Bénodet

Camping die voldoet aan Sandaya standaard schitterend gelegen aan op aangename wandelafstand van ben

Camping die voldoet aan Sandaya standaard schitterend gelegen en op aangename wandelafstand van Benodet

Door Arne 17 uur geleden

Camping Sandaya Soulac Plage Soulac-sur-Mer

We zijn nu voor de 2de keer op deze camping. De ervaring van dit jaar is minder dan die van het jaar daarvoor. Allereerst was het buitenzwembad niet meer verwarmd (gewoonweg ijskoud) en de beachbar was dicht. Dit maakt de ervaring toch minder leuk, zeker gezien de mogelijkheden er wel zijn?.

Door Lennard 17 uur geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Service was goed, aardig personeel, maar wij miste sfeer. Geen snacks te krijgen in de middag, geen drankje aan het zwembad, de animatie was karig.

Door Iwan 22 uur geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Ik heb daar met mijn kleinkinderen een mooie en goede vakantie gehad met gelukkig mooi weer en de kinderen hebben zich vermaakt want daar ga je uiteindelijk voor op vakantie

Door Freek 22 uur geleden

Camping Sandaya Valencia

Nieuwe organisatie!

Na overname nog duidelijk in de opbouwfase. Bijv.: De plaatsen waren nog niet genummerd en er was onduidelijkheid over welke plaatsen er gereserveerd waren (nieuw computersysteem).

Door Jacobus 22 uur geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Mooie accommodatie, rustige omgeving. Je hebt niet het idee op zo?n grote camping te zitten. Prachtig zwembad, vers brood

Door Marianne 22 uur geleden

Camping Sandaya Plein Air des Chênes Clapiers

Fijn park. Nette stacaravan. Prettige medewerkers. Het weer zat alleen tegen 😫

Fijn park. Nette stacaravan. Prettige medewerkers. Het weer zat alleen tegen 😫

Door Kevin 23 uur geleden

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Wij hebben 10 dagen op camping ?Deux Fontaines? doorgebracht. De cottage is ons goed bevallen. Het enige wat ons tegenviel was de winkel, voor zo?n grote camping is de winkel te klein, weinig artikelen en voor elke dag stokbrood en croissantjes bestelllen. Je moet gewoon zorgen dat er voldoende diverse soorten stokbrood e.d. aanwezig is.

Door Hans 1 dag geleden

Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Fijne camping met veel faciliteiten

Helaas was het toiletgebouw wat het meest dichtbij onze plek was steeds buiten gebruik, helaas erg vervelend. Daardoor was afwassen, douchen en toilet steeds ver lopen. Verder een fijne camping en zeer fijne uitvalsbasis voor de Ardeche

Door Inge 1 dag geleden

Camping Sandaya Valencia

Goed. Zie opmerkingen

Goed. Zie opmerkingen

Door Inez 1 dag geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Privé sanitair dik in orde maar voor ons veel te druk en teveel lawaai. Kinderloos koppel. Stonden aan de wildwaterbaan dat veel lawaai maakte.

Door Annick 1 dag geleden

Zeer prettig verblijf

Zeer prettig verblijf

Door A.m. 1 dag geleden

Camping Sandaya Domaine Le Midi Barbâtre

Mooie camping, maar veel plaatsen zijn zeer ongelijk, en soms zeer moeilijk voor campers, en dan heb ik het niet over de strandplaatsen

Door Patrick 1 dag geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Heerlijke meivakantie bij Sandaya Cypsela

Wij hadden een heerlijke stacaravan, ruim opgezet. Het personeel is enorm vriendelijk en ook fijne faciliteiten zoals het zwembad, de bakker/winkel en de diverse speeltuinen. Let op het zwembad is niet verwarmd, het water was dus nog ijskoud. We hebben wel elke dag gezwommen, maar iets om rekening mee te houden. De camping ligt in een prachtige omgeving met genoeg mooie baaitjes in de buurt en uiteraard Gerona en Barcelona als mooie trips.

Door Judith 1 dag geleden

Camping Sandaya La Dragonnière

Super verblijf! Paar puntjes van verbetering.

Super verblijf! Paar puntjes van verbetering. Animatie ‘s avonds was gericht op Fransen. Daarvan hebben wij diverse voorbeelden. Dat werd voor ons als niet-Fransen als vervelend en teleurstellend ervaren. Het geluid van de openluchttheater shows staat soms zo hard dat dit op de hele camping te horen is. Voor de rest: super camping!

Door Frank 1 dag geleden