Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Fijne vakantie gehad. Ruime caravan op goede rustige plek. Caravan wel wat oud. Mooi zwembad WiFi wel prijzig, aangezien je per device moet betalen.

Door Hester 4 dagen geleden

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Reeds ervaring bij 3 verschillende campings, telkens in voorseizoen. Altijd tevreden qua ontvangst, kampeerplaatsen, en sanitair.

Door Clark 4 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

De camping is gelegen in een prachtig dal omringd door mooie natuur. Er stroomt een riviertje, het geluid van het water is heerlijk rustgevend in de ochtend en avond! Er rijd ook elk half uur 2 maal een trein langs. Dit hebben wij op onze plaats niet als storend ervaren. De camping mag je gerust een Nederlandse camping noemen. Het personeel spreekt of is Nederlands, hierdoor vonden de kinderen de kids club geweldig! Het Nederlandse volk maakt het ook dat het een wat rumoerige campings is tot savonds na 11u. De camping in zijn algeheel is netjes verzorgd en schoon. Het winkeltje bied genoeg, maar is ontzettend duur! Wij gaan elk jaar naar sandaya en zijn hier ook weer erg tevreden. Wij komen zeker terug!

Door Silvana 4 dagen geleden

heerlijk genoten

heerlijk genoten

Door Jessica 4 dagen geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Fijne camping met goede faciliteiten. Mis wel investering in toiletgebouwen en live muziekband in het entertainmentprogramma/ sportmomenten.

Door Sabina 4 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Prima park voor bezoek aan Parijs, ligt buiten de stad, 10 minuten lopen naar de trein, binnen 10

Prima park voor bezoek aan Parijs, ligt in een rustige omgeving buiten Parijs, 10 minuten lopen naar de trein, binnen 10 minuten zit je in de stad..vandaar pak je de metro Stacaravan langs de Seine zijn mooi, maar de mooiste plekken zijn aan de buitenkant van de Seine waar de boten varen.. je zit op een soort eiland,.

Door E.j. 5 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Mooie camping netjes en schoon.

Mooie camping netjes en schoon. Genoeg te doen op de camping en omgeving.

Door Amanda 5 dagen geleden

Geen mening

Geen mening

Door Johan 5 dagen geleden

Het was jammer van het weer maar daar kunnen jullie ook niks aan doen

Het was jammer van het weer maar daar kunnen jullie ook niks aan doen

Door Sjef 5 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Veel meer verwacht van een 4 sterren accommodatie. Sanitaire was vies, kranen zijn niet goed vastgemaakt, zeepdispenser altijd leeg, speelruimtes zijn beperkt, zwembad douch+ ruimte zijn vies en klein, schoonmaak medewerkers zijn onvriendelijk en spreken geen verstaanbare taal. Het regende, nou dat kan maar we zijn met ons tent door de grond gaan zakken. Als je zo?n park hebt, dien je wel als eigenaar de juiste maatregelen te nemen. Wij moesten zelf met de medewerkers een hele middag het water leegpompen. Auto zijn vast te komen zitten door se modder. Grond is totaal niet goed onderhouden.

Door Arwa 5 dagen geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Leuk. Entre naar huisje verbeteren, bij regen een grote plas voor entre

Leuk. Entre naar huisje verbeteren, bij regen een grote plas voor entre

Door A 5 dagen geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Mooie camping met mooie appartementen. Zwembad erg druk, terrassen kunnen beter worden schoongemaakt

Mooie camping met mooie appartementen. Als niet ras-echte kampeerder zijn deze accomodaties zeker een aanrader. Zwembad erg/te druk, terrassen werden niet goed schoongemaakt.

Door Delnooz 5 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Hebben al meer campings van Sandaya geboekt . Als 4* camping mocht de staanplaats beter verzorgd zijn Snoeien van laaghangende takken , snoeien van struiken en afrijden van veel te hoge gras

Door Sven 5 dagen geleden

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Het is een gemoedelijke camping en speels opgezet. Het sanitair was schoon en netjes. Het zwembad was zeer koud, ook het overdekte gedeelte was te koud om lekker te kunnen zwemmen. Speeltuin is leuk en gevarieerd. ook bij het meer kun je lekker zitten en is leuk opgezet. In de omgeving is niets te doen, kastelen etc op minimaal een uur afstand. Camping winkel is top! Goede kwaliteit en voldoende van alles aanwezig. Animatie alleen in het Frans wat wel wat jammer is. Alles op de camping op loopafstand dat is fijn.

Door Kim 5 dagen geleden

Prima camping

Prima camping

Door Rob 5 dagen geleden

Camping Sandaya Cypsela Resort Pals

Het is wederom een heerlijk verblijf geweest op de camping!

Het is wederom een heerlijk verblijf geweest op de camping!

Door Willem 5 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Als je het modderige terrein niet meetelt is het een super mooie camping

Super mooie camping, schoon sanitair, direct aan een mooie rivier en een bos. Het enige nadeel was de modder. Zo erg hebben het nog nooit gezien. Wij hebben alleen maar op laarzen gelopen en veel regen is er niet gevallen. Zal vast door de afgelopen tijd komen, maar het bos ernaast en bij de rivier was helemaal niet drassig. Daar liep het water dus wel de grond in.

Door Leonie 5 dagen geleden

Prima camping maar geen 5* Pitcher zijn kleiner dan 100m²

Prima camping maar geen 5* Pitcher zijn kleiner dan 100m²

Door Dennis 5 dagen geleden
Ervaring bewezen op 02/05/2024

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Geen 2e keer voor ons

We hebben een fijn verblijf gehad maar zouden zeker niet terug komen, we hebben betere campings gezien. We verbleven in een stacaravan met jacuzzi. Accommodatie niet schoon en achterstallig onderhoud en dat aan het begin van het seizoen. Camping is snachts niet veilig, geen verlichting die het deed (heel erg donker) en geen bewaking gezien. Animatie is gericht op slechthorenden Franse. Zwembad mooi, wellicht voor het hoogseizoen veel te klein.

Door Jessie 5 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Als het als je modderige terrein niet meetelt is het een super camping.

Door Leonie 5 dagen geleden