Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Niet helemaal zoals verwacht

In 2023 waren wij op domaine de la dragonniere, fantastisch! Wij dachten dat dit het standaard was van Sandaya, hierdoor lag de lat hoog voor blue bayou. Helaas was deze camping toch echt van een ander niveau. Het was ook jammer dat de animatie alleen maar in het Frans was en dat de bar bij het zwembad geen waterdichte, overdekt terras had (we hebben veel regen gehad), hierdoor kon je geen drankje doen. De snackbar vonden wij heel armoedig en klein voor zo'n grote camping. Geen andere restaurant mogelijkheden. In het winkeltje kon je pas pinnen vanaf 5 euro, met alleen een stokbroodje voor het ontbijt kwamen we daar niet aan, was erg onhandig. De stacaravan was oke, keukenkastjes hingen van ellende scheef en het was echt niet fris (overal stofnesten), maar qua ruime en bedden prima. Zwembad en toezicht waren super, temp van het water was koud! We zouden niet snel teruggaan.

Door Diana 2 dagen geleden

Staanplek onverzorgd. Veel lawaai op de camping, ook 's nachts

Staanplek onverzorgd. Veel lawaai op de camping, ook 's nachts

Door Anita 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Leuke gezellige camping genoeg te doen voor de kinderen en de w.c en douchejes heel netjes

Door Marcel 2 dagen geleden

Review

Prettige camping, accommodatie was netjes en er was genoeg te doen voor jong en oud.

Door Tijn 2 dagen geleden
Ervaring bewezen op 12/05/2024

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Geweldige camping op loopafstand naar het metrostation!

Geweldige camping op loopafstand naar het metrostation!

Door Jeroen 2 dagen geleden

Heel leuke camping

Heel leuke camping

Door Sarah 2 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Plezierig verblijf gehad, goede ontvangst, relaxte sfeer, mooie plek in Parijs.

Plezierig verblijf gehad, goede ontvangst, relaxte sfeer, mooie plek in Parijs.

Door Andre 2 dagen geleden

Mooie camping!

Mooie camping!

Door Thomas V. 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijn chalet, mooie omgeving, vriendelijke mensen. Heerlijk verblijf gehad. Leuke activiteiten. Fijn binnenzwembad en buitenzwembad. Jammer dat het terras weinig geopend was en dat de wc’s bij het zwembad een aantal keren verstopt waren. Verder zou ik het park zeker aanbevelen.

Door Linda 3 dagen geleden

Leuke camping, veel te doen

Leuke camping, veel te doen

Door Hanneke 3 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne familie camping met veel faciliteiten voor iedereen.

Fijne familie camping met veel faciliteiten voor iedereen.

Door Monique 3 dagen geleden

Camping Sandaya Péneyrals Saint-Crépin-Et-Carlucet

Hele fijne camping, jammer genoeg veel regen in de meivakantie. Leuke omgeving, veel te doen. Animatie is alleen in t Frans.

Door Ellen 3 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Water zwembad was niet verwarmd terwijl dit wel zou moeten zijn. Douche water in camper was koud, dit hebben wij doorgegeven maar kon niet verholpen worden. Erg jammer dit is eerste keer dat we het negatief bevonden hebben.

Door Justin 3 dagen geleden

Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Alles was in orde

Alles was in orde

Door Gunther 3 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Leuke opstelling van de premium plaatsen. Zeker als er kleine kinderen op vakantie mee gaan. Zeer nette en goede stacaravan. Super vriendelijk personeel en professioneel entertainment. Overall verrassend positief. Enige nadeel is dat de ligging van de camping t.o.v. een gezellige boulevard niet te belopen is. Ca 3.5 km.

Door Peter 3 dagen geleden

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Het was weer heel fijn om bij jullie te zijn. Het was weer een zorgeloze vakantie

Door Frans 3 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Fijne camping, niet te groot. Wel wat verbeterpunten nodig om een 5 sterren camping te noemen.

Fijne camping, niet te groot. Wel wat verbeter punten nodig om een 5 sterren camping te noemen. Cottage friends 123 en cottage met spa 140 zijn aan vernieuwing toe. Veel mieren in cotage 140 die over uit alle gaten en spleten kwamen. Afwasmachine lekte, beide cottage waren vies bij aankomst. Zelf schoon gemaakt. Miste een overdekt terras bij cottage friends 123 zodat je buiten kan zitten en eten als het regent.

Door Ferry 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 10/05/2024

Sandaya Camping Lac de Sanguinet Sanguinet

Goede plaats bij het sanitair zoals wij wensden. savonds tot 23 uur party maar daarna stil. Prima voor ons. Schoon en mooie omgeving

Door Evelyne 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 08/05/2024

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Leuke camping. Helaas zat het weer erg tegen. Betaalde WIFI waar kom je dat nog tegen ? Verboden te pinnen onder de €5 in de campingwinkel (?!)

Door Henk 3 dagen geleden