Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Veel te druk

Prima

Prima

Door Mark 2 dagen geleden

Niet tot rust gekomen

Wij werden geplaatst op een veld(nr276) waar ook een groepsverblijf was gereserveerd voor een aantal gezinnen met 15 kleine kinderen. Kan u vermelden dat wij weinig ontspanning hebben gehad. Melding gemaakt maar hadden geen andere plek voor ons. Kregen ook ons geld niet terug. Dus uit ellende eerder naar huis. Wifi was niet te gebruiken, geen ontvangst.

Door William 2 dagen geleden

Village Vacances Sandaya Cap Sud Venzolasca

Keurige, schone camping met voldoende voorzieningen.

Keurige, schone camping met voldoende voorzieningen.

Door Stephan 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het was weer super aangenaam. We komen volgend jaar zeker weer terug.De gastvrijheid is geweldig en de kampeerplekken zeker ruim genoeg. Mijn zoon van 8 met beperkingen heeft telkens weer een top vakantie bij jullie!

Door Marijke 2 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Keurige camping

Nette camping, fijn zwembad, vriendelijk personeel. Douches niet top, wel alles heel schoon.

Door Remi 2 dagen geleden

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Mooie ligging, strand dichtbij.

Mooie ligging, strand zeer dichtbij. Binnenzwembad klein, maar prima. Jammer dat het buitenbad nog niet open was. Lodge netjes en goed ingedeeld. Omgeving prachtig om te wandelen. Restaurant/ bar op de camping niet top, supermarkt matig aanbod, wel lekker brood.

Door Raimon 2 dagen geleden

Mooi, proper, kindvriendelijk!

Vorig jaar waren we hier voor het eerst en ook dit jaar was alles weer tip-top in orde. Vriendelijk personeel, proper en mooi park. Volgend jaar komen we terug!

Door Antony 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Leuke camping in een mooi gebied van de Ardennen. Op de camping is veel te doen, zeker voor de kind

Leuke nette camping in een mooi gebied van de Ardennen. Op de camping is veel te doen, zeker voor de kinderen. Leuk zwembad, zeker bij lekker weer. Nette accommodaties. Jammer dat stacaravan type Ardeco niet voorzien is van een houten terras. Van binnen overigens prima. Lekker stokbrood te verkrijgen bij het supermarktje. Wij gaan nog wel een keertje terug.

Door Raymond 2 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Bedwantsen

Wij hebben last gehad van bedwantsen, een verstopping en daardoor overstroming in de badkamer en aangrenzende slaapkamer, beschimmelde "schone" vaat in de keukenkastjes, een defect in de vaatwasser en een douche die van de stang af viel en stuk was.

Door Jeffrey 2 dagen geleden
Ervaring bewezen op 29/04/2024

Zeer nette cottage

Positieve punten: Zeer nette en schone cottage, fijne sfeer op de camping, groene camping, mooi zwembad, personeel sprak meerdere talen, voldoende en lekkere broodjes in de campingwinkel. Mindere punten: Modderig voor onze cottage en op camping door de zware regenval in de dagen voor onze komst. Rumoerige camping in de avond. Zwembad druk.

Door Marieke 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Prima camping. Mooi gelegen, grote plekken. Behulpzaam personeel. Zwembad is erg leuk maar mss net iets te klein voor zo'n grote camping. Wij hebben ons prima vermaakt. Ook de omgeving is erg leuk met veel kleine dorpjes.

Door Bonnie 2 dagen geleden

Goed en erg netjes

Goed en erg netjes

Door Karen 2 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Camping en Huisje goed maar ligging heel slecht winderig wijnig zon zeker nooit 's morgen op terras kunnen ontbijten*

Door Leon 2 dagen geleden