Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Het was weer heel fijn om bij jullie te zijn. Het was weer een zorgeloze vakantie

Door Frans 3 dagen geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Fijne camping, niet te groot. Wel wat verbeterpunten nodig om een 5 sterren camping te noemen.

Fijne camping, niet te groot. Wel wat verbeter punten nodig om een 5 sterren camping te noemen. Cottage friends 123 en cottage met spa 140 zijn aan vernieuwing toe. Veel mieren in cotage 140 die over uit alle gaten en spleten kwamen. Afwasmachine lekte, beide cottage waren vies bij aankomst. Zelf schoon gemaakt. Miste een overdekt terras bij cottage friends 123 zodat je buiten kan zitten en eten als het regent.

Door Ferry 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 10/05/2024

Sandaya Camping Lac de Sanguinet Sanguinet

Goede plaats bij het sanitair zoals wij wensden. savonds tot 23 uur party maar daarna stil. Prima voor ons. Schoon en mooie omgeving

Door Evelyne 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 08/05/2024

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Leuke camping. Helaas zat het weer erg tegen. Betaalde WIFI waar kom je dat nog tegen ? Verboden te pinnen onder de €5 in de campingwinkel (?!)

Door Henk 3 dagen geleden

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Veel douche ruimtes gesloten ook terwijl veel Fransen in het weekend van 7 tot 12 mei op het vakantiepark waren, regelmatig moeten wachten om te kunnen douchen.

Door Sjaak 3 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Parijs.

Door Wouter 3 dagen geleden

Camping la Barque

Meeste toiletten afgesloten. Kleine toilethokker, s avonds zonder verlichting. Mini zwembad. Langs d

Meeste toiletten afgesloten. Kleine verouderde toilethokken, s avonds zonder verlichting. Mini zwembad, term aquaparc onwaardig. Langs drukke weg. Gras niet gemaaid. Dame bij receptie vriendelijk en behulpzaam.

Door Klaas 3 dagen geleden
Ervaring bewezen op 07/05/2024

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Wifi code deed niks dus dan maar geen wifi. Wel jammer

Wifi code deed niks dus dan maar geen wifi. Wel jammer

Door Jeroen 3 dagen geleden

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Mooie propere camping. Leuke omgeving wel weinig mogelijkheid tot terrasjes bezoek in de onmiddellijke omgeving

Door Winde 3 dagen geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

Nette camping die voldoet aan de verwachting. Faciliteiten zouden wat praktischer mogen. Verwarm zwembad fijn voor buiten het seizoen.

Door Bart 3 dagen geleden

Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec

Leuke camping, mooie locatie… maar

Leuke camping, mooie locatie. Alleen jammer dat veel hondenbezitters lak hebben aan de regels en hun hond los laten lopen op de camping.

Door Stephan 3 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Fijne plek, goed gelegen bij openbaar vervoer naar Parijs, rustige plek , kinderen hadden het goed naar hun zin met vriendje van dezelfde leeftijd werd er elke avond gevoetbald. Onderhoud camping vind ik alleen wel tegenvallen, personeel op de camping wel heel vriendelijk.

Door Martine 3 dagen geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Fijne camping. Vanaf de receptie tot aan het restaurant altijd netjes geholpen.

Fijne camping. Vanaf de receptie tot aan het restaurant altijd netjes geholpen.

Door Michel 3 dagen geleden

Mooie camping

Mooie camping

Door Ton 3 dagen geleden

Camping Sandaya Douce Quiétude Saint Raphaël

We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar er waren wel wat mankementen aan de stacaravan. Sommige zijn direct opgelost, maar niet alles. Zo was de afvoer onder huisje afgebroken en die is met een noodoplossing direct gerepareerd. Maar de afvoer werkte niet naar behoren, waardoor douchen niet ideaal was en steeds voor een zeiknatte badkamer zorgde. Dit is meerdere keren aangegeven bij de receptie. Ook werkte er 2 van de 4 pitten van het gasfornuis niet. Hier is uiteindelijk niks mee gedaan.

Door Annemieke 3 dagen geleden

Camping Sandaya Valencia

Hele fijne camping, aardige mensen en goede voorzieningen. Helaas waren er wat opstartpobleempjes omdat de camping eigenlijk wat te vroeg werd geopend. Goede verbinding naar Valencia.

Door Engbert J. 3 dagen geleden

Camping Sandaya L'Orée du Bois Les Mathes

Zeer ontspannen verblijf gehad, mooi opgezette camping met vriendelijk personeel! Heel leuk, goed onderhouden, verwarmd zwembad. Goede overige faciliteiten zoals de horeca en winkel, zeer uitgebreid!

Door Pascal 3 dagen geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Nette camping, om lekker bij te komen. Heerlijke natuur net buiten de stad met uitzicht op de Seine Schoon verblijf, genoeg vermaak voor volwassene en kids. Ideale verbinding met metro/trein naar het centrum van Parijs

Door Reinard 3 dagen geleden

Fijn verblijf gehad, wel nog met de nodige aandachtspunten