Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan

Mooie camping, ;ooie ligging, een aanrader

Mooie camping met mooie plaatsen. Alleen toegang tot plaatsen erg nauw en eng. Verder niet al te proper sanitair. Zwemparadijs is waarachtig wondermooi. Strand dichtbij en leuke winkeltjes op wandelafstand.

Door Vital 1 jaar geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Goede faciliteiten, kampeerplaatsen ruim voldoende. Fijn dat er ook water aanwezig was

Door Teun 1 jaar geleden

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Perfecte camping.

Fijne camping, alles aanwezig wat wij prefereren. Honden toegestaan op het strand en camping. Schoon sanitair. Zeer vriendelijk personeel.

Door Jwa 1 jaar geleden

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Zeer fijne ervaring op deze camping. Personeel super. Chalet super. Omgeving zeer mooi, vooral rondje plas

Door William 1 jaar geleden

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

heel goed , chalet tof fijn groot zwembad ,spijtig geen restaurant op de camping

Door Danny 1 jaar geleden

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Genoeg te doen in omgeving

Mooie tijd gehad

Door Arend 1 jaar geleden

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Super mooie ligging goede verbinding met het openbaar vervoer. Vriendelijk personeel zoals receptie,beveiliging en horeca

Door Richard 1 jaar geleden

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Een beetje rommelig tussen de huisjes en de weg is slecht

Een beetje rommelig tussen de huisjes en de weg is slecht

Door Bart 1 jaar geleden

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Te duur .de caravans te dicht op elkaar geen plaats om wagen makelijk te parkeren .ook zeer simpel ingericht voor die prijs geen uitstraling .ne dezekeer teleurgesteld het was de derde vakantie op een camong van jullie jammer geen goede keer en dan nog 30 EUR voor wifi die ondermaats is .

Door Devriese 1 jaar geleden

Sandaya Camping Lac de Sanguinet Sanguinet

Prima vertoeven maar niet voor herhaling vatbaar.

De camping was rustig in het laagseizoen. Personeel is vriendelijk, wifi is een grote ellende, supermarkt is er niet op de camping. Zwembad prima jammer dat er verplicht speedos gedragen moeten worden, waardoor je op kosten gejaagd wordt. Verder was het een prima verblijf voor ons met onze kinderen. Maar wij zullen niet snel terugkeren naar deze camping.

Door Kimber 1 jaar geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Prima bevallen. Fijn personeel. Goed verzorgd allemaal. Ruime mooie plekken om te staan.

Door Markus 1 jaar geleden

Camping Sandaya Séquoia Parc Saint-Just-Luzac

Uitstekende camping met modern en superschoon sanitair. Goed restaurant, goede beveiliging.

Door Ilonka 1 jaar geleden

Camping Sandaya La Dragonnière

Mooie camping netjes

Mooie camping netjes

Door Shanon 1 jaar geleden

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Aandachtspunt

Als aandachtspunt. Check even of er zaken vervangen moeten worden in de accomodatie.

Door Cornelis J. 1 jaar geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Het was een heel mooie ervaring en het personeel was heel vriendelijk en het park is ook mooi

Door Jan 1 jaar geleden

Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Zeer mooi park met vriendelijk personeel. Uitstekende zwembaden en een mooi meer. Huisje lag vlak aa

Zeer mooi park met vriendelijk personeel. Uitstekende zwembaden en een mooi meer. Chalet lag vlak aan het meer met prachtig uitzicht over het meer. Leuk chalet met overkapping zodat je lekker s'avonds nog lang buiten kunt zitten ook buiten het seizoen. Alleen slecht gepoetst en veel spinnenwebben in het huisje. De bedden zijn van slechte kwaliteit en de matrassen zijn ZEER slecht.

Door John 1 jaar geleden

........

......

Door Dorith 1 jaar geleden

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Camping ligt op een hele mooie plek direct aan het meer. Heerlijk grasveld en kiezelstrand aan het meer. Landingsveld voor parapenters veel recreatie op het meer. Schone caravan en in een prachtig mooie omgeving. Wij komen zeker terug.

Door Elizabeth 1 jaar geleden