Filter beoordelingen op

Meest recente reviews weergegeven

Review gevraagd door Custplace

We willen bewijzen dat de recensies die op Custplace worden geplaatst, echte recensies zijn van Sandaya, Campings 4 et 5 étoiles en Europe -klanten.

Camping Sandaya La Nublière Doussard

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Camping ligt op een hele mooie plek direct aan het meer. Heerlijk grasveld en kiezelstrand aan het meer. Landingsveld voor parapenters veel recreatie op het meer. Schone caravan en in een prachtig mooie omgeving. Wij komen zeker terug.

Door Elizabeth 1 jaar geleden

Camping Sandaya Riviera d'Azur Saint-Aygulf

Voor laag budget op praktische locatie

Praktische locatie voor stedentrips met verouderde accomodaties. Service vanuit receptie onvoldoende nadat we meerdere klachten hadden (slecht matras, alleen dekens en geen dekbed, kapotte prullenbak). Zeer veel tropische muggen. Buiten zitten vanaf 17:00 is niet mogelijk. Animatie voor kinderen werd geannuleerd en dit werd niet gecommuniceerd. Verdrietig kind tot 3x toe omdat er de hele vakantie geen minidisco was (waren er 7 nachten).

Door Merijn 1 jaar geleden
Ervaring bewezen op 09/09/2022

Camping Sandaya Blue Bayou Vendres-plage

Goede faciliteiten en prima sfeer. Geluid entertainment staat te hard, jammer dat er nauwelijks werk

Goede faciliteiten en prima sfeer. Geluid entertainment staat te hard: 's avonds ben je aan 't trillen in je stacaravan en dat was best zorgelijk met een klein kind en niet heel ontspannen. Jammer dat er nauwelijks werknemers Engels spreken, zelfs dus in de toeristenbranche en bij een 5 sterren camping, en jammer dat 't entertainment niet in 't Engels is.

Door Ziara 1 jaar geleden

Camping Sandaya Le Littoral Talmont-Saint-Hilaire

Prima camping

Prima camping

Door Julio E. 1 jaar geleden

Camping Sandaya La Grande Côte La Barre-de-Monts

Heel goeie camping, veel activiteiten voor de kinderen, leuke locatie.

Heel goeie camping, veel activiteiten voor de kinderen, leuke locatie.

Door Saskia 1 jaar geleden

Camping Sandaya Côte de Nacre Saint-Aubin-sur-Mer

Wij vonden het een leuke camping. Niet te groot, niet te klein. Zwembad is mooi en verwarmd. Onze accommodatie was mooi en lag op een fijje locatie. Wij hebben vanuit de camping meerdere uitstapje gemaakt in de omgeving. Normandie vonden wij erg mooi en de stranden rondom D-day waren erg indrukwekkend. Deze camping was hiervoor echt een goede uitvalsbasis om dit te ontdekken.

Door N.n. 1 jaar geleden

Camping Sandaya La Dragonnière

Leuk vakantiepark, nette huisjes maar wel redelijk dicht op elkaar. Er rijden wel veel auto's over de hoofdstraat (waar alle horeca en zwembaden zijn) wat het met kleine kinderen niet zo veilig wandelen maakt.

Door Yannick 1 jaar geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Mooie camping, mooie accommodatie, deze stonden wat ons betreft iets te dicht op elkaar.

Door Jolanda 1 jaar geleden
Ervaring bewezen op 05/09/2022

Camping Sandaya Le Soleil Vivarais Sampzon

Mooie camping, mooi zwembad, accommodatie en een leuk restaurant

Mooie camping, mooi zwembad, accommodatie en een leuk restaurant

Door Marije 1 jaar geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Alles naar wensen. Proper. Mooi nieuw zwembad. Opgepast voor kwaliteit aangelegd zwembad, de zwarte bekleding komt hier en daar los

Door Johan 1 jaar geleden

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Door Johan 1 jaar geleden

Camping Sandaya Le Littoral Talmont-Saint-Hilaire

Fijn verblijf gehad. Alles zag er goed uit. Ook de faciliteiten zijn goed.

Fijn verblijf gehad. Alles zag er goed uit. Ook de faciliteiten zijn goed.

Door Michiel 1 jaar geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

Mooie camping en goede faciliteiten. Wel wat te veel drukte aan het zwembad in de WE. Mooie moderne vriendencottage, heel leuke formule!

Door Theo 1 jaar geleden

Camping Sandaya Château des Marais Muides Sur Loire

We only stayed one night and we really enjoyed it. Nice place.

We only stayed one night and we really enjoyed it. Nice place.

Door Marianne 1 jaar geleden

Camping Sandaya Plein Air des Chênes Clapiers

Gewoon een geweldige 4 sterrencamping met een top staff We'll be back :)

Gewoon een geweldige 4 sterrencamping met een top staff We'll be back :)

Door Judith M. 1 jaar geleden

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Mooie camping

Mooie camping, goede voorzieningen, mooie omgeving

Door Rob 1 jaar geleden